2021_10_4. a 5. Zkoušky

 

Zkoušky bývají někdy takové uvolněné...

Ano, ano je to tak. Začínáme zkoušet opravdu na ostro. Tedy v pondělí to tak ještě úplně nevypadalo, měli jsme čtenou na Prodavače snů sotva s polovinou osazenstva. Navíc jsme si jí udělali v hospodě, takže to taky tak dopadlo. Přečetli jsme to skoro (!) celé, ale příštěse jde na jeviště a basta.

V úterý jsme již na jevišti byli, ale kvůli čtvrtečnímu hraní. Klárka Pabištová je do pátku nemocná (držíme palce ať je všechno brzy zase ok), a tak se uvolila Katka Roscová, že zaskočí. Ale oba jsme cítili, že zkouška bude potřeba. Navíc Týna Licinbergová se vrací na jeviště po "mateřské" a i my ostatní jsme Bylo nás pět hráli naposled vloni, takže zkoušíme. Účast katastrofa, zase chybí tři lidi, ale co už. 

Ještě jedna taková perlička. Co se stalo. Na konci zkoušky jsem si všechny seřadil u jeviště a poprosil jsem je, aby každý řekl jeden důvod proč by lidi měli přijít ve čtvrtek na představení.  A já si je natočím, sestřihnu a zítra to hodíme na Facebook a "Instáč" a podobně. Tak výborný, všichni připraveni. Mačkám tlačítko - a  natáčím. Všichni říkají hezké, duchaplné věci  Martin to zakončuje -: "Dycky Rychnov". Kamera stop. Výborný děkuji, můžeme všichni domů. Doma si sednu k počítači a protože mám MacBook, tak už mám video uvnitř, to bude brnkačka... Sakra. Ale to ne! Sakra!!! Tak já to nenatočil? Ne. Nenatočil. Zapomněl jsme si přehodit v telefonu mód Kamera - takže mám dvě moc pěkné fotky na začátku a jednu s rozesmátým Martinem na konci. Tož také jsme kopyto. 

Tady je pár obrázků z veselého zkoušení. Zvláště si všimněte v pozoru Libora Ševců s Jendou Hejdrychem - to je ta úvodní fotka ("spuštění kamery) a pak Martin Weiss a to je konec všech "záběrů".

Učte se pracovat s moderní technikou - výsledky na sebe nedají dlouho čekat. 😂

-mat-

Komentáře