2021_05_24_oprašovačka (f)RACEK

 

Tady se už všichni smějí. Proč? Čtěte dál...

Oprašujeme. Více jak po roce. Naposledy jsme (f)RACKA hráli 6. ledna 2020. Od tohoto datumu k dnešku nás dělí 504 dní. Byl jsem hrozně zvědavý, co nám zůstalo v mozkových závitech. 

Je šest večer, pondělí a my se scházíme skoro po půl roce před „kulturákem“. Dnes a zítra zkoušíme v „zrcadláči“, sále primárně určeném pro tanec a balet. Tak uvidíme co to bude dneska za kvapík. Dole na „našem“ sále je zatím stále ještě technika na natáčení a streamování Scény 2020. Libuška Mikulecká naskakuje do rozjetého vlaku, aby v pražském Činoherním klubu zaskočila za Míšu Charvátovou, která bude svědčit na svatbě. Chybí jen Vojta Hajný.

Začali jsme zkoušet. A přesně jak jsem si myslel, v textu jsou sem tam mezery. Ne tedy tak masivní, jak jsem si představoval, ale stačí. Je co doplňovat. Taky jsem chtěl udělat fotku, abych měl co dát na blog. Tak jsem vytáhl telefon, zkouším fotit. Natáčím ho a hledám nás, a ještě..., ale co to? Pořád nás nevidím jak sedíme na židlích. Vidím Láďu Niklička jak sedí na stole (vlastně vedle scény). Tak zkouším ještě, víc natočit telefon, ale teď je tam okno. Co se to safra děje? A pak přijde poznání. Telefon za to nemůže. To moje hlava. Musím PŘEPNOUT přední a zadní objektiv. Za mnou se ozve smích, ani já se nemůžu udržet. To je mazec. Řehtáme se všichni asi pět minut. Dojeli jsme celou hru, až na úplný konec a to jak to bylo pracné, dokazuje i čas - je těsně před devátou. Tak zítra snad budeme rychlejší. 

Další fotky najdete zde

-mat-

Komentáře