Semjon Medvěděnko (Láďa Niklíček)


Jen se prosím Medvěděnka neptejte kolik bere takový učitel.


OTÁZKY PRO LÁĎU NIKLÍČKA
Láďo, jaká byla tvoje první reakce, když sis přečetl obsazení (f)RACKA?
Nalistoval jsem si text a trochu mě znejistil jeho rozsah, měl jsem pocit, že v originále toho Medvěděnko říká mnohem méně. Ale pak mně uklidnilo, že ne o tolik. 😃
Jaký je Semjon Medvěděnko?
Nešťastný dobrák, který už sklouzl jen k sebelítosti z toho, že není dobře placen, takže vše hodnotí pouze z pohledu své ne zrovna útěšné finanční situace. Inu učitel.
Máš nějakého oblíbeného Čechova? Nebo je vůbec u tebe Čechov oblíbený?
Antona Pavloviče, jiného, přiznám se, neznám. Ale viděl (nebo četl) jsem jeho hry tak dávno, že mi z nich už zbyl jen mlhavý pocit toho, že se mi to líbilo. (Ale podobně jsme na tom třeba s G. B. Shawem, s výjimkou Pygmalionu už také netuším, o čem jeho hry jsou a jaké jsou v nich postavy, jen to, že byly skvělé.)

Našel bys u Medvěděnka větu, která by ho vystihla?
A kolik bere takový… (dosaďte dle libosti) 

Můžeš se s ním v něčem ztotožnit? Souhlasit s ním v něčem?
Správce bych asi dělat nechtěl. To by mě nebavilo.

V čem jste diametrálně odlišní?
Zatím jsem nedopadl jako on.

Jak bys pozval diváky na představení?
Napsal bych jim všem ručně pozvánky, ale jsem líný, takže to nechám na povolanějších a budu věřit, že kolegové vymyslí něco, co je do divadla přitáhne. Protože to za to stát bude.
 

OTÁZKY PRO SEMJONA MEDĚDĚNKA
Pane učiteli, vy pořád jen chodíte, chodíte, můžeme vědět kam?
Šest kilometrů sem a šest kilometrů zase zpátky.Můžeme gratulovat? Proslýchá se, že vám Mášenka konečně dala slovo.
Vážně? Tak to abych dočetl scénář!
Semjone, prý se budete stěhovat – někam dál od jezera. Prozradíte, kam míříte s rodinou?
Kam úřad zavelí, ale nevypadá to, že by mě chtěli povýšit. Gáži mám pořád jenom dva tisíce tři sta.


Vám oběma děkuji za rozhovor.
Říká se, že nejlepší na konec. Tak zítra budete zklamaní 😂. Zítra se vám představí doktor Dorn. Protože mi kolegové otázky neposlali, budu si muset nějaké vymyslet sám. No třeba se ještě pochlapí






popřípadě požení

A choďte o divadla, zítra se v Divadýlku jistojistě uvidíme. Já tam tedy budu.














Komentáře