Pavlína Andrejevna Šamrajevová, (Marcela Paterová)








Pavlína (vpravo) krom své tajné lásky žije jen pro dceru Mášu (Míša Charvátová)
(Foto: F. Stýblo)



Pavlína je třináctou (a proto jistě šťastnou) rolí Marcely Paterové. I když sama Pavlína se moc nezasměje, přesto může vyloudit úsměv na vašich tvářích. A jdeme na otázky.

OTÁZKY PRO MARCELU PATEROVOU
Marcelo, jaká byla tvoje první reakce, když sis přečetla obsazení (f)RACKA?
Začala jsem se shánět po předloze, abych věděla, jaká je moje role, tedy Pavlína. Popravdě jsem Čechovova Racka moc neznala.Jaká je Pavlína Šmrajevová?Asi jako všichni v této „komedii“ velmi nešťastná. A zničená marným čekáním na zázrak.Máš nějakého oblíbeného Čechova? Nebo je vůbec u tebe Čechov oblíbený?Ale jo, je to tak zvláštně napsáno, prostě ze života, nijak vyumělkované, panoptikum charakterů, to mě na tom velmi baví a zajímá.
Našla bys u Pavlíny větu, která by ji vystihla?„Všechno to chápu, ale nic nezmůžu“  nebo "Promiňte, že žiju"Můžeš se s ní v něčem ztotožnit? Souhlasit s ní v něčem?Ani ne.V čem jste diametrálně odlišné?Třeba v tom, že já si plním svá přání a dělám, co chci.Jak bys pozvala diváky na představení?
Možná je to drama jako prase, ale má to fakt něco do sebe.
(A my to fakt hrajeme jako komedii pozn. -mat-)


OTÁZKY PRO PAVLÍNU ANDREJEVNU ŠAMRAJEVOVOU
Paní Pavlíno Šamrajevová, jste světice. Včera jsem mluvil s vaším chotěm, ale promiňte, jak jste mohla vydržet tak dlouho jeho chování?
Víte, žiju vlastně dva životy. Jeden v nešťastném manželství s upoceným a lakomým omezencem (promiň Petře, ale hraješ ho moc pěkně) a druhý ve svém snu o naplněném vztahu k mé tajné lásce.
A věřím, že se jednou stane zázrak. Jedině to mě drží při životě.

Mezi čeledí se mluví dokonce i o tom, že Máša není jeho. Prozradíte skutečného otce?
Promiňte, prozatím ne. Až se dáme konečně dohromady, tak pak všem prozradím mé tajemství.
Slečna Ninočka prý zcela okouzlila všechny pány? Co si tom myslíte vy?
Slečna Zarečná je jistě okouzlující, měla by si ale dávat pozor na to, aby nebyla příliš vyzývavá. Promiňte, ale toho, jak se natřásá před doktorem Dornem, jsem si nemohla nevšimnout.





Děkuji dámy oběma za rozhovor a zítra se můžete těšit na Mášu a učitele Medvěděnka
A máte už lístky? Ne?  Nic se neděje tady si je můžete rezervovat.





 

Komentáře