Konstantin Gerasimovič Treplev, (Vojta Hajný j.h.)


Konstantin Treplev (Vojta Hajný) a Boris Trigorin (Libor Ševců)
(Foto: F. Stýblo)


Když jsem hledal představitele Trepleva letos na jaře, zjistil jsem, že ho v souboru nenajdu. Čas, co letí jako bláznivý, mi dost zkomplikoval výběr. Naši mladí stojí na Prahu třicítky a úplně mladí zas ještě nedorostli. nezbylo než sáhnout do okolních souborů. A díky tomu, že Benátecký Bazilišek má ve svých řadách jednoho muže s chlapeckou tváří, výběr byl hotová věc. Zeptal jsem se Vojty Hajného, jestli by si s námi nechtěl zahrát a on souhlasil. A tak ho u nás uvidíte jako Kosťu. A takhle odpovídá.

OTÁZKY PRO VOJTU HAJNÉHO
Vojto, jaká byla tvoje první reakce když sis přečetl obsazení (f)RACKA?Stále jsem ještě nevěděl o jakou hru se jedná. Prostě jsem do toho šel po hlavě.
Jaký je Konstantin Treplev?
Kosťa je velice pyšný člověk, povahou dost cholerik. Je citlivý a snadno se rozčílí. Máš nějakého oblíbeného Čechova? Nebo je vůbec u tebe Čechov oblíbený?
Čechovova díla jsem do nedávna neznal.Našel bys u Trepleva větu, která by ho vystihla?"To by bylo na dlouhé povídání..." 😃
Můžeš se s ním v něčem ztotožnit? Souhlasit s ním v něčem?Z hlediska sebekritiky máme s Konstantinem asi podobný problém.😂
V čem jste diametrálně odlišní?Nejsem tak urážlivý. Jsem splachovací.Jak bys pozvala diváky na představení?
Mazejte do divadla vy nekulturní hovada!



OTÁZKY PRO KONSTANTINA TREPLEVA
Jsme rád, že se potkáváme. Dovolíte otázku Konstantine? Jak vycházíte s přítelem vaší matky,
s Trigorinem.
Jestli budete pokračovat v takových otázkách vyzvu vás na souboj.Ale to snad nebude nutné. Klid. Něco příjemnějšího. Dívky z širého okolí, několik verst na všechny strany, touží po Konstantinu Treplevovi. Dal jste jim všem košem kvůli slečně Zarečné, nebo ještě mohou doufat?Vy to ještě nevíte? Jsme volný jako pták, jak ten racek!O čem je vaše hra na jejíž premiéru se všichni těšíme a do jejíž jediné role jste obsadil slečnu Zarečnou?
Poslyšte, přijďte se podívat, ale pište pak o tom pravdu. Uvidíte jak se má dělat divadlo, všichni budete koukat, všichni...!!!


Děkuji pane Trepleve za rozhovor, kam to letí? To je poděs. No nic, to byl pan Konstantin Treplev.
A vy, milí čtenáři, prosím choďte do divadla - dá se tam občas i sportovat, jak vidno.

Příště pan Boris Trigorin.



-mat-

Komentáře