2019_08_24_hrad Valdštejn, Vávra, [No. 16]


Příprava scény na hradě byla rychlá, počasí nádherné,
snad jen ty vosy - ty kdyby tady nebyly...

Sobotní počasí slibovalo pohodový a teplý večer. Proto jsme se velmi těšili na představení na hradě Valdštejn. Na místě jsme byli po půl šesté, všechno se začalo připravovat a mě štípla vosa. Dost mě to naštvalo, zvlášť když jsem fatálně alergický na její štípnutí. Taky to zaplatila životem a ještě i další, asi tři. Měl jsem bohudíky sebou prášky a v záloze ještě injektor. Malá Simonka sehnala ocet a hradní paní mi namočila studený šátek. A tak jsem se léčil. A neboť jsem byl nervózní, otékal jsem všechny jsem komandoval, břitce vtipkoval (jak já to umím), okřikoval... jo, jo - to jsme my choleričtí střelci. Díky lékům byly mdloby odehnány a my mohli začít hrát. Prst byl nateklý a bolel, ale to sakra dám, ne? (Na konci představení byl krásně splasklý, až na malou oblast kolem vpichu). Ale už dost o mě.

Svou premiéru měl za zvukovým pultem David Durdis. Ale my neměli CDéčko. A hlavně chyběl text, ze kterého se zvučí. Prostě jsm nenaložili tu jednu důležitou bednu. Poučení pro příště. Měli jsme sice počítač, ale jak Davidovi vysvětlit, kdy má co pustit? Čas už ubíhal závratným tempem k hodině devatenácté. Začátku představení. V nejtěžších chvílích, jen panovník ví sobě si rady. Všechny jsem svolal a vysvětlit svůj geniální plán - kdo bude končit obraz zvedne ruku - to bude znamení pro Davida a pustí muziku. Moje žena Simona, pokývala hlavou otočila se na naší starší dceru a řekla: "Simonko sedneš si vedle Davida a budeš mu říkat". No a bylo to -  krásně jsem to vymyslel 😂.
Nakonec měl David poradu z obou stran - zprava Bára, zleva Síma. Představení bylo pohodové, svižné, veselé. Lidi se bavili a na konci nás cca třicítka diváků obdarovala dlouhotrvajícím potleskem. A tady ještě pár fotek..., fotil děda Vašek
Ovšem co byl v okolí i na hradě vos - neuvěřitelné. Prý se tu takhle objevují pravidelně každé čtyři roky. Z toho plyne poučení - na Valdštejně v roce 2023 nehrajeme! 😂

A prosím vás choďte na divadlo - i když vás něco píchne. On to zase splaskne.

-mat-

Komentáře