2024_08_06_Hronov, [den 4], roztančený vařečkovo-mafiánský

 

Mafiano - viděli jsme poslední představení od 20:30.

V úterý 6. srpna byly dva taneční bloky. Pro naši řadu od 14:00 a od 16:45. Ani na jednom jsem nebyl, páč mě to neba. Zato všechna má děvčata si prv í blok užila a druhý pro ně byl jistým zklamáním.

Ještě že jsme se byli, mezi oběma bloky, podívat na Kočovnou divadelní společnost z Krnova. VZPOURA VAŘEČEK Petry Severínové s přispěním bří Mrštíků bylo dílko veselé, lehké a zábavné. Nám se Simčou to připomnělo mladá léta, kdy "hadrárna" bylo to pravé divadlo. Stačí šňůra na prádlo, pár závěsů a poskládané kostýmy a jede se. Tedy, jede se... Oni krnovští opravdu každé léto kočují. To jim trochu závidím. Mně se to nepodařilo. Ale ještě není všem dnům konec. Takže za Matouškovce jednoznačně palec nahoru. Mladý, milý soubor. A hezké holky mají.

Díky výše zmíněnému představení jsme taky minuli Kardio Theatre, Praha s jejich doporučeným představením z Volyně NEVESELY TRUCHLIVY ANEB KABARET DUŠEVNÍ. A recenze najdete zde:

Zato MAFIÁNO souboru Gen D z Dolních Břežan jsme viděli. Jak začít? Viděli jsme poslední ze tří představení a v lecčem mohla hrát roli i pochopitelná únava. Tak dál.

Nominace z Pikniku. Vážně? Jo, vážně. Tak to je výborný (citace ze hry). Textová předloha? Vlastní! No. Tak to JE výborný.

Nejvýraznější role? Jak textově, tak interpretačně jednoznačně Prodejce hrnců. Tak TEN byl VÝBORNEJ.

Další herecké výkony? Dámy a pánové prominou, ale to byla - na nominaci na Hronov - slabota. Šumlovali, polykali koncovky, sem tam sykavky, že, pane inspektore? Ženské role? Nezapamatovatelné. Nevýrazné. Přehrávající. Podehrávající. Ústřední trojice mafiánů: Instalatér - hanebná mluva, Mamánek - z této trojice nejlepší herecky, Ten co na ně dohlíží - naprosto neuvěřitelný (jako že jsem mu nic nevěřil).

Takže nic moc? To bych zase neřekl. Pokud jim odpustím, že jsem občas nerozuměl a cítil se za některé trapně, tak jsem se docela dobře pobavil. Fakt, já vím, že to je možná protimluv k tomu, co jsem napsal nahoře. Ale já je nesoudím, jen kladu to, co jsem viděl vedle sebe. Za mě hlavně veliká pochvala za původní autorský text. Některé fórky jistě vznikly na jevišti, ale myslím, že v základu byla většina napsaná. Sem tam něco taky napíšu a tohle bylo a je fakt dobré. Takže za mě palec taky skoro nahoru. Dopilujte techniku a je to. A ještš recenze:

Lidi, choďte do divadel, i když se občas stane, že budete mít rozporuplné pocity. Hlavně, že máte alespoň nějaký. Doma budete mít jen jeden pocit, že jste sami.

Tady pár fotek. 

 

Komentáře