2024_06_13_A tak tě prosím, kníže, Divadýlko [No. 66]

 

Divadlo je nebezpečná, až riziková věc...
 

Když jsem představení "Knížete" plánoval na 13. června, ani mě nenapadlo, jak dlouho jsme ho vlastně nehráli. Myslel jsem tak dva roky? Ale houby. Na zkoušce v pondělí 10. června jsme s Radkem Kotlabou přišli na to, že je to (bez pár dnů) pět let. A to mě trochu zarazilo. Nicméně zkouška dopadla docela dobře, až jsem se divil, kolik toho v těch našich kotrbách zůstalo. Je pravda, že jsem si odpoledne text přečetl. Stejně tak Radek a oba jsme se shodli na tom, že je tam řada věcí, které jsme jakoby četli poprvé. A ejhle, během zkoušky to pěkně zapadlo. Dokoupili jsme spotřební rekvizity a pokud mám mluvit za sebe, s jistým rozechvěním jsem očekával čtvrtek.

Nebudu vás dlouho napínat - dopadlo to dobře. Hrálo se jako vždycky na jevišti. Míst bylo připravených asi 33. Plno sice nebylo, ale diváků bylo ke dvacítce. A hlavně - my to celé dali. Dokonce se objevily i nové vtipy. Bavili jsme se po představení s Radkem a oba jsme se shodli, že jsme si to užili. A vracíme Knížete do "živého repertoiru" Divadýlka. O tom nás také přesvědčil dlouhotrvající potlesk na konci představení.

Jediné, co budeme muset řádně poladit, je výhřevnost kamínek. Radek použil lampový olej, ale ten jen pěkně svítil a málo hřál. Tak ta vajíčka budou příště zase skvělá.

Navíc jsme smazali jeden dluh a tím byly aktuální fotografie. Paní Lenka Hýblová nám opět pořídila řadu pěkných momentek. Tady si pár můžete prohlédnout.

Přátelé, závěrem mi dovolte, abych řekl obligátní - choďte do divadla,
je to totiž normální. A můžete se i najíst (když hoří kamna).

Příště Těžká Barbora ve čtvrtek 20. června - ještě v Kulturním domě v Divadelním sále alias naší domovské scéně. Vstupenky koupíte přes odkaz, v Infocentru Mladá Boleslav nebo tudy přes QR kód.



-mat-

Komentáře

Okomentovat