Prodavači snů - otázky pro herce a postavy - díl 7.; Kateřina Luňáková (Ida Bindelová, Ilsa Handler)

 

Ida Bindelová (Kateřina Luňáková) se někdy nestačí divit...

Otázky pro herce:

1. Co sis pomyslela, když jsi se poprvé dozvěděla o tom že budeme dělat hru ze židovského prostředí? A je ti tohle prostředí něčím blízké nebo je to jen další divadelní práce?
Byla jsem moc zvědavá, nejsem znalec židovského prostředí, ale to, co o židech vím, se mi většinou líbí, a tak jsem se těšila, jaká bude celá hra. Prostředí mi nijak blízké není, beru to jako další zkušenost nejen divadelní.


2.    Máš rád filmy?
Ano mám, ale jen ty dobré 😃.

3.    Zkoušelo se od roku 2020 (sice s přestávkami díky covidu) - nebylo to dlouhé?
Bylo to docela dost dlouhé, chybělo nám to, že se někam posouváme, a samozřejmě s velkými přestávkami jsme většinou vše již nazkoušené zase zapomněli a začínali znovu, ale tahle hra se nedá uspěchat, takže jsem ráda, že jsme tomu tolik času přeci jen věnovali. 

4. Co bys řekla o své postavě?
Ida je spořádaná židovská matka, která se umí o vše postarat a vše potřebné zařídit a když říkám vše, tak myslím úplně vše.😀

5.    Existuje jiná postava, kterou bys chtěl v téhle hře hrát?

No tak asi možná Annu, ale to asi až v příští životě, až budu zase mladší.


6.    Pocit z premiéry - jedním slovem.

Radost.


7.    Pozvi diváky na další představení.

Přijďte se podívat na nevšední představení, které má nejen poutavý příběh, ale také úžasnou hudbu, která musí snad každého roztančit nebo aspoň vám zvednout náladu!!!


Otázky pro postavu (Ida Bindelová)

1.    Jak se jmenujete?
Ida Bindelová

2.    Co říkáte na toho mladého Mendla?
No tak koukám, jestli ten kluk vůbec něco dokáže...

3.    Povězte nám něco o sobě.
To už za mě řekla ta Luňáková co mě hraje.


4.    Jak to s vámi bylo po Motlově odchodu?

Rozprodala jsem zbytek našeho majetku a odjela jsem do Ameriky za tetou.


5.    Kdo vás ve vsi nejvíc štve.

Josef, on se pořád do všeho cpe a chce být všude první, ale můj Jákob ho má rád.


6.    Kdo je vám tu nejbližší?

No přece moje děti a můj muž, Jákob.


Ilsa Handler má nadhled a břitký humor


Otázky pro postavu (Ilsa Handler)

1.   Jak se jmenujete?
Ilsa Handler.

2.    Co říkáte na pana režiséra Montgomeryho?

Pan Montgomery, je to sice nějaký vesničan, ale ty židovské filmy, točí opravdu překrásné.


3.    Povězte nám něco o sobě.
Ale drahoušku, jsem úspěšná a oblíbená herečka, co víc si mohu přát? Snad jen kdyby ta pravá noha fungovala a nemusela jsem chodit s tou hůlkou.

4. Kdo vás nejvíc štve?
V týdhle branži se to neříká nahlas, ale najdou se...

5. Kdo je vám nejbližší?
Stejně citlivá otázka jako ta předchozí. Nesmíš ukázat, na kom ti fakt záleží, jinak jdeš do kopru.

Děkuji za rozhovor...

Zítra je čtvrtek a my budeme pokračovat. Snad se dostane ke slovu i pan režisér Montgomery. A nezapomeňte. Už zítra. Začínáme v 19.30. 

Lístky si můžou kupovat buď v Infocentru Mladá Boleslav, Železná 107 nebo si je zamluvit na našich stránkách nebo si je zakoupit on-line na SMSTicket.

Zay gesunt
-mat-











Komentáře