Lokomotiva přilákala víc jak 30 lidí; 2020_05_28, 45. repríza

Na premiéře v roce 2003 jsme byli mladí, štíhlí a krásní.
Realita roku 2020 aneb po sedmnácti letech

O tom, že lokomotiva přiláká sklaní fanoušky i v této, poněkud vystrašené době, jsem nepochyboval ani minutu. Hrálo se dobře, uvolněně (někdy až moc). Většina oblékla své původní kostýmy, já teda tak, tak... Jeník Genkoň Hejdrych má nové sako, takže ho krásně dopnul, jen na čepici si stěžoval. Prý mu roste hlava. Rychlé šípy překročili třicítku, Drákula je několika násobný děda, Mína, paní Tengrová i Julča jsou maminky. Čas si vybral svůj díl doktoru Vašnickém a Valeriánu Kapustinskémi oba zhubli a prošedivěli a já José [čti chozé] Travillac jsem šedivý komplet a mám moc rád jídlo. Jenom pan Tengr je furt jako lunt. Ale diváci byli milí, chtěli se bavit a několikrát nás na konci vytleskali. Fajn představení.
-mat-



Komentáře