Hronov 2019_třetí den po Vávrovi - 6. srpen 2019



V úterý 6, srpna nás s Radkem zajímalo především představení EXILU Pardubice KAUZA MEDEA. Po deváté jsme vypadli z pokoje a vydali se do Hronova. Mířili jsme na desátou do Hronovské ZUŠky, kde nás čekal seminář režisérů SČDO a povídání o Vávrovi. Povídání bylo milé, přínosné a veskrze veselé. Na konci si nás pár kolegů režisérů zapsalo a máme předběžná pozvání do Jílového a na Šrámkovu Sobotku. Zbytek dopoledne a část odpoledne jsme strávili v pizzerii na náměstí. A protože nás netlačil čas seděli jsme, popíjeli pivo a klábosili. Radkovi se topili v pivu vosy my rozebírali všechno od Hronova po dramaturgii a čekali na vepřovou panenku Wellington. Tu nám alespoň slečna slíbila přinést po 14.00 hodině, kdy končí vydávání obědů a oni do té doby vaří jen menu. Nicméně, po druhé hodině přišla jiná slečna a ta při naší objednávce jen vykulila oči a ,že oni nic jako panenku Wellington nemají. Panenku ano, ale jinou. A tak jsme slevili. A myslím, že mohu mluvit za oba, pochutnali jsme si. Zaplatili jsme a vydali se směr Sokolovna abychom tam byli v čas na 16. 15, kdy  "MEDEA" začínala. Jen jsme dosedli už jsme měli v rukou pivo, od strašně milých kolegů techniků. Chtěli jsme ho zaplatit, ale nechtěli ani slyšet. Takže ještě jednou touto cestou - hoši děkujem. 😃
Exilácké představení bylo dobré. Tedy obě dámy Medea (Jan Tichá) i Glauka (Daniela Meszárosová) byly naprosto vynikající. Zvlášť výkon Jany Tiché ukazuje, že režírovat a hrát je sice těžké, ale ne nemožné. Trochu to celé zkazil Jáson (Matěj Karas), který spíš působil dojmem záskoku než řádně odvedené role. Ale přesto KAUZA MEDEA patří mezi to nejlepší co jsem na Hronově viděl.
Pak nás čekala cesta domů do Boleslavi (Radek) a na chalupu (já). Odjížděli jsme z Hronova těsně před šestou a v Liberci mě Simča vyzvedávala po 22. hodině. Vopruz. Dvě výluky a skoro hodinová čekačka v Jaroměři mě dostatečně otrávili. Tady (v Jaroměři) jsem viděl tolik metalistů pohromadě, jak nikdy v životě - začínal právě Brutal Assault.  Já vím, je léto, stavby jsou v plném proudu a MUSÍME TO OPRAVIT 😖, ale nešlo by to trochu koordinovat? A tímto krátký  povzdechem končí moje Hronovské ohlížení.

Choďte do divadla i když je občas výluka na železnici...
-mat-


Komentáře