Příprava na Miloše Urbana




Před časem jsme se panem Pavlíkem, spolumajitelem zámku Stránov, dohodli, že vyzkoušíme ještě další žánr. A to literární večer. Na Stránově pravidelně vystupujeme s kriminálnímy příběhy v pořadech Krimi Dinners (tedy Krimi večeře). A tak nás napadlo, že naše působení malinko rozšíříme. Moje volba na první knihu byla jasná - padla na dílo Miloše Urbana LORD MORD. Jednak pro to, že Urbanovy knížky mám rád a taky proto, že se děj odehrává částečně na Stránově. Pomocí facebookového profilu jsem kontaktoval autora , Miloše Urbana a  požádal o možnost jeho dílo uvést při literárním večeru. Pan Urban mi povolení udělil. V pondělí 8. dubna jsme se sice bohužel dozvěděli, že středeční premiéra literárního večera na Stránově se ruší, díky výkopovým pracem v bezprostředním okolí zámku, ale to nevadí, všechno je připraveno. Pondělní zkoušku jsme měli tedy jaksi navíc, ale pomohla mi abych celý text ještě vyprecizoval. Sledujte blog a facebook abyste neprošvihli opravený termín premiéry LORDA MORDA. 😉
-mat-

Komentáře