Prodavači snů - otázky pro herce a postavy - díl 8.; Václav Hájek (Maurice Montgomery v roce 1963)

 

Maurice Montgomery, držitel Oscara
za celoživotní dílo (Václav Hájek)


Otázky pro herce:

1. Co sis pomyslel, když jsi se poprvé dozvěděl o tom že budeme dělat hru ze židovského prostředí? A je ti tohle prostředí něčím blízké nebo je to jen další divadelní práce? 
Já se se Židy nikdy nesetkal, takže další divadelní role. 

2.    Máš rád filmy?
Mám. Kdybych je neměl rád, tak jsem čtyřicet let nepromítal. 

3.    Zkoušelo se od roku 2020 (sice s přestávkami díky covidu) - nebylo to dlouhé?
Byl covid, nedalo se nic dělat. Bylo tak dlouhé jak to bylo.

4. Co bys řekla o své postavě?
Životní příběh filmového režiséra.

5.    Existuje jiná postava, kterou bys chtěl v téhle hře hrát?
Ani ne. Tahle mě vyhovuje. Sedím a je to pohoda. Když jde všechno, 
jak má být.

6.    Pocit z premiéry - jedním slovem.
Spokojenost.

7.    Pozvi diváky na další představení.
Přijďte se podívat, je to zajímavé, technicky náročné. A kdo přijde, sám si to může zhodnotit.

Motl Mendl alias Maurice Montgomery - ve třech věkových vydáních. 
Děda Vašek, jak mu říkají všichni v souboru, uprostřed.


Otázky pro postavu (Maurice Montgomery v roce 1963)

1.    Jak se jmenujete?
Motl Mendel, umělecké jméno Maurice Montgomery.

2.    Co říkáte na sebe jako na toho mladého Mendla?
Normální kluk, který se začínal učit filmové řemeslo. 

3.    Povězte nám něco o sobě.
Mám radost z Oscara a ze své práce.

4.    Jak to bylo po příchodu do Ameriky?
Nebylo to lehké, dost jsme dřel, abych byl tam, kde jsem dnes. 
A dneska? To bych zase chtěl být doma. Ale... to už je pryč.


Zítra tu najdete další otázky a odpovědi? Od koho budou můžete tipovat, sám nevím kdo pošle další odpovědi.

Lístky si můžete kupovat buď v Infocentru Mladá Boleslav, Železná 107 nebo si je zamluvit na našich stránkách nebo si je zakoupit on-line na SMSTicket 

Komentáře