2019_05_23_Divadýlko, Vávra, [No. 7]

 

Za vším hledej... Mrštíka. Alois (Radek Kotlaba) a Vilém (Láďa Niklíček) v hovoru o ženských.

Nedůslednost, nedůslednost, všechno je to jenom nedůslednost. Pořád mi to neštymovalo, kde jsem co přehlédl? Abych to vysvětlil, neseděl mi počet odehraných představení u Vávry. O dvě. Jedno jsem dohledal, zatoulalo se nám díky tomu, že jsme hráli dvě v jeden den (Víska a Houska) a v té době jsem ještě "recenze" představení nečísloval. Takže jedno bylo z krku. Ale! Druhé představení pořád nic. Až mi pomohla statistika od Libora Ševců. Dneska se vůbec nemstil (interní vtípek).

Ano, kdybych to psal vždycky všechno, hned... no tak jsem si za trest zadal básničku. Představení jsme odehráli doma v Divadýlku a bylo 50 diváků...

Vávra v řádku

Když marně hledáš představení,
a počet her ti nevychází,
potom, chlapče, hanba není,
hledat,
já vím - to nejde bez nesnází
a těch slepých uliček!

Když data pracně sbíráš,
jak pytel rozsypaných kuliček.

Však náhle, jupí, mám to!

Tady v jednom řádku,
ano, to je ono,
já Vávru našel - konec nepořádku.
A vězte, hráli jsme ho doma,
víc diviti se nemogu,
byl bez recenze na blogu.

Choďte do Divadýlka, občas se najde představení.

-mat-



Komentáře